۶ پاسخ

من دلم پیش بچه های قزوین هست که توی مدرسه بودن روز اول نزدیکشون رو زدن
یعنی موجی میشن بچه ها 😢 😞 😔 😭

خوب نیستیم

خوب نیسیم😭😭😭😭😭

دیشب خیلی بد آسمون خیلی وحشتناک بود قرمز خیلی ترسیدیم😭😭😭

افتضاح آسمون سیاه سیاه 😞😞

بد
تمام انبار نفتها رو زدن الان آسمون کاملا تاریکه
روی ماشینها همه پر از دوده شده
یه چیز وحشتناک
نمیشه نفس کشید

سوال های مرتبط