ممکنه تاخیرت به خاطر استرس باشه
منم ۱۳روز تاخیر دارم تا دیشبم تستم منفی بود اصلا نمیدونم چرا اینقد تاخیر دارم خیلی میترسم همش دوس دارم بشم
منفی عزیزم بی بی چک دیگه باید بعد ده روز نشون بده
من 15 روز تاخیر دارم
هرچی بیبی چک هم میزنم منفیه
یه سوال بی ربط! شما واقعا دوست دارید باردار بشید و یه طفل معصوم دیگه تو این شرایط،جنگی بیارید به این دنیای کثیف؟
اره منفیه منم مث توام
زود زدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.