خانوما بعد شیر دهی اشتهاتون درست شد؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اصلا اشتها ندارم

الان ۵ ماه میشه شیر گرفتم اشتهام صفره
میل ب غذا دارم ولی حوصله ندارم بخورم🤕🤕

من اصلا اشتها ندارم .یک هفته هم هست شیر گرفتم

من تند تند گرسنه م میشد ضعف بهم دست میداد..الان اونجوری نیستم دگ

نه اتفاقا کم ترم شد

سوال های مرتبط