۶ پاسخ

گااااااااهی یک سی سی د۳ میدم
مثلا هر وقت یادم بیاد‌هر ۴ ۵ ماهی
الانم ی مولتی ویتامین میدم مریض شده بود دکتر گفت بوده تمام شه فک نکنم بگیرم مگه دوباره دکتر بگه

قرص ویتامین دی ماهی یدونه ۵۰۰۰۰برا بچه بالائه دوسال واجبه

من فقط فروگلوبین میدم چون آهن بدنش کمه

من دی میدم با مولتی

من شربت آهن آیروفیکس میدم
شربت ایمیونس
و ویتامین D3

منم دی میدم فقط

سوال های مرتبط