عزیزم اسهال ویروسی هرچقد بیرون روی داشته باشه طوری نیس باید از بدن خارج بشه ویروس
ببین عزیزم شربت میترونیدازول بخر هر ۸ ساعت بهش بده
کپسول یوموگی بخر بریز داخل شیرش یا روی ماست
پودر کیدی لاکت و قطره پدی لاکتم خوبه
فقط باید بدنش دهیدراته نشه او ار اس با طعم سیب از داروخانه بگیر هر موقع دفع داشت بزورم که شده با قاشق سرنک قطره چکان بده بخوره
اینا تجربه من از چندددددین بار ویروس گرفتن بچه هامه
انشاالله زودی خوب میشه
موز بده شکمش و سفت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.