۷ پاسخ

اطرافیان همیشه گ و ه میخورن😉

اطرافیان حرف بیهوده زیاد میزنن

خوبه که دختر منم ۷۴ بود و‌ ۹/۱۰۰ تولدشم ۵۱ بود با ۳/۲۰۰

قد اصولا ميانگين شما ميشه عزيزم بجه من تو ٧ ماهگيش ٧٥ سانت بود خودم قدبلندم

من پسرم قد ٤٨ دنيا اومد با وزن ٢٤٠٠
الان قدش ٧٣ ، وزنش ٨/٥٠٠

نه عزیزم قدش اوکیع وزنش هم اوکیه

نه خوبه طبیعیه

سوال های مرتبط