نمیدونم چرا وقتی دکتر متخصص نفهمیده ماها چرا باید بفهمیم اونوقت؟؟؟؟
پسرهههه
برا منم شبیه این عکس بود
اینجا همه گفتن پسره
ولی سلفری دادم
و الان فعمیدم نی نی تو دلیم دختره
اینجا متخصص نیستیم ک درست بگیم
الهی خواسته دلت با حکمت خدا یکی باشه🤲🏼❤️
عزیزم چند هفته بودی رفتی سونو؟ من حدسم پسره🥹🥰
میخوره دخمل باشه
دختره ؟
پسریه
فک کنم پسمل
نمیدونم شاید پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.