۵ پاسخ

من که دو تا بچه هامو نبستم پیشونیشون خوبه

منم مادرشوهرم می‌گفت ببند من نبستم پیشونی دخترم صاف نیست یه حالتی برآمدگی داره ببندی بهتره

ببند اونا تجربه دارن

مادربزرگم پیشونی خواهر کوچیکمو چند روزی بست الانم خیلی پیشونی صاف و قشنگی داره

من خیلی ملایم میبستم برای دخترم .
الان راضی هستم چون پیشونیش و حالت سرش ماشاالله خیلی خوبه .
بعضی بچه ها از نیم رخ پیشونیشون برآمده هست .

سوال های مرتبط