۲ پاسخ

الان براشما زوده آخر های هفته بارداری انجام میشه بستگی به بدن هم داره که سازگاری داشته باشه یا نه بعد دستشونو میکنن تو رحم یه مقدار میچرخونن خودتو شل بگیری خیلی اذیت نمیشی بعد میایی خونه لکه های قهوه ای ازت میاد دوش ابگرم راه پله بری بالا بیایی پایین اسکوات بری غذاهایی تحریک دار بخوری میوه اینا تا 1روز باید درد بگیره اگه نه که دیگه میری بستری میشی برامن انجام دادن دردام مثل پریودی بود دیگه بیشتر نشد

منم دوس دارم بدونم🥲

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد