۳ پاسخ

راستی حتما تو هفته ۶ و اینا دکتر زنان برو
برات ازمایشات اولیه بارداری رو مینویسه مثل قند چربی کم خونی و...

بهترین کار اینه که بری ازمایش بتا بدی ترجیحا دکتر متخصص یا ماما برات نوشته باشه که هزینش کمتر شه با بیمه و بگو دوتا بنویسه
بعد که ازمایش بتا دادی، ۴۸ ساعت بعدش تکرار کن که باید بین ۱.۶ تا ۲ برابر یا بیشتر شده باشه که نشون میده حاملگی سالمه
اگر درد و خونریزی و استرس نداشتی صبر کن تا ۸ هفته ات کامل شه و بعد برو سونو شکمی قلب
اگر استرس داشتی توی ۶ هفته کامل برو سونو واژینال قلب اصولا نشون میده و ۸ هفته دوباره برو چک کن سونو شکمی

برو آزمایش خون بارداری بده تا مطمئن تر بشی یکی دوساعته معمولا جوابش میاد

سوال های مرتبط

مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری