میخوام برم واکسن یکسالگی تجربتونو میگین

۸ پاسخ

واکسن سبکیه خیلی اذیت نمیکنه بچه هارو پسر من تب نکرد خیلی روز اول فقط هرساعت بهش پاراکید میدادم برای دردش

بی دردسر ترین واکسن خیلی سبک

راحت راحت ها حتی نیاز به استا هم نداره بعدش
انگار نه انگار واکسن خورده بچت

برا دختر من ک خیلی اسون بود فقط درد زدنش یکم ادمو اذیت میکنه والا تب و اذیت نداشت

من ۱ هفته پیش زدم دست هیچی ولی پا میگن یکم درد داره چون ویروسش زندست،۱ روزه اول هم استامینوفن بهتره بدی هم دردو میگیره هم تب نمیکنه روز اول کمپرس سرد روز دوم گرم،بچه من تب نکرد اما پاش چرا ی کوچولو. درد داشت یکمم لج بازی کرد همین ولی از واکسن های دیگه سبک تره

خیلی سبک و راحت فقط همون لحظه یه کم درد داره بعدش نه تب نه درد...

واکسن راحتی هست

سبک و آسون تبم ندارع

سوال های مرتبط