فرزند پروری پوشک آنونالی گهواره

تصویر
۴ پاسخ

بستگی داره ادم درستی پیدا کنی یا ن..
قرانی باشه یا طلسم و جادو جنبل
من زندگیم داشت خراب میشد گرفتم فهمیدم عمم واسم دعاگرفته🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ دادم باطل کرد کلی نماز روزه چله و ذکر داشت خیلی سخت بود اما ارزششو داشت
گوش شیطون کر خیلی راضی ام

تو رو‌ خدا از سر ناچاری سمت این چیزا نرین برا توجیه ش میگن قرانیه و اینا ولی بخدا فقط انرژیای منفی رو میارید تو زندگیتون به مرور حالا بری سرکتاب باز کنی میگه باید فلان دعا و‌طلسمو بگیری که مشکلت حل شه و همین دعا گرفتنا ادمو بدبخت میکنه! تو رو خدا نکنید

مشکلت حل نمیشه فقط میگن چکار شدی اگه اونم راست بگن

مشكل حل نميكنه بهت ميگه چي برات پيش مياد

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۲ سالگی