کیا برا سونو رفتن بیمارستان کمالی کرج؟

۵ پاسخ

من خودم تو کمالی دنیا اومدم ولی واقعا هر کی رو شنیدم اذیت شده اونجا ، سونوگرافی های بیرون برو بنظرم.

اصلا خوب نیست من رفتم گفت کیست داری ولی اصلا کیست نداشتم

من سوم پریودی رفتم اونجا سونو گفت ضخامت ۸ ، در حالی ک همیشه ضخامتم کمه ، اصلا توی پریودی باید ۳-۴ باشه خونریزیمم خیلی زیاد بود

برو محسن خدارحمی معروفترینه کرجه منم همونجا میرم خیلی ماهه

کمالی خودش چیه ک سونوش خوب باشه مضخرفترین بیمارستانه .من ک از جلوشم رد میشم بدم میاد تاحالام نرفتم ولی شنیدم چقد بدع

سوال های مرتبط

مامان سدنا و دینا مامان سدنا و دینا هفته هجدهم بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه 

مایسا مامان پناه مایسا ۲ ماهگی