من خودم تو کمالی دنیا اومدم ولی واقعا هر کی رو شنیدم اذیت شده اونجا ، سونوگرافی های بیرون برو بنظرم.
اصلا خوب نیست من رفتم گفت کیست داری ولی اصلا کیست نداشتم
من سوم پریودی رفتم اونجا سونو گفت ضخامت ۸ ، در حالی ک همیشه ضخامتم کمه ، اصلا توی پریودی باید ۳-۴ باشه خونریزیمم خیلی زیاد بود
برو محسن خدارحمی معروفترینه کرجه منم همونجا میرم خیلی ماهه
کمالی خودش چیه ک سونوش خوب باشه مضخرفترین بیمارستانه .من ک از جلوشم رد میشم بدم میاد تاحالام نرفتم ولی شنیدم چقد بدع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.