مامانایی عزیز طول سرویکس باید چند باشه ۳۲ خوبه ؟

۱۴ پاسخ

من۳۰😭

۳۰ به بالا خوبه فقط پله بالا پایین نکن، توالت فرنگی استفاده کن ، سنگین بلند نکن ، سعی کن دخول نداشته باشی،….
طول سرویکس دهانه رحمه یه اسفنکتره ماهیچه ایه که موقع زایمان باز میشه و باید مراقب باشه طولش کم نشه عزیزم

زیر ۳۰نرسه بالای ۳۰خوبه

مال من۳۲ بود واژینال
دکتر گفت خوبه

اگ تو سونو ان تی ۳۲ بود خوبه ولی واس آنومالی باید بالاتر بره یکم

من بارداری قبلی ۳۰ بود
خوب بود
فقط کار سنگین نکن

خوب نیست باید بره بالاتر

بستگی به هفته داره زیر ۳۰ نباید بیاد

بالای ۳۰ خوبه

۳۲ کمه گل باید استراحت کنی حتما حتما

استراحت کن بره بالا

۳۰ به بالا خوبه عزیزم

بدنیس ولی سعی کن استراحت کنی

نباید به 25 برسه

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 مامان توت فرنگی کوچولو 🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان ۸ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی