من۳۰😭
۳۰ به بالا خوبه فقط پله بالا پایین نکن، توالت فرنگی استفاده کن ، سنگین بلند نکن ، سعی کن دخول نداشته باشی،….
طول سرویکس دهانه رحمه یه اسفنکتره ماهیچه ایه که موقع زایمان باز میشه و باید مراقب باشه طولش کم نشه عزیزم
زیر ۳۰نرسه بالای ۳۰خوبه
مال من۳۲ بود واژینال
دکتر گفت خوبه
اگ تو سونو ان تی ۳۲ بود خوبه ولی واس آنومالی باید بالاتر بره یکم
من بارداری قبلی ۳۰ بود
خوب بود
فقط کار سنگین نکن
خوب نیست باید بره بالاتر
بستگی به هفته داره زیر ۳۰ نباید بیاد
بالای ۳۰ خوبه
۳۲ کمه گل باید استراحت کنی حتما حتما
استراحت کن بره بالا
۳۰ به بالا خوبه عزیزم
بدنیس ولی سعی کن استراحت کنی
نباید به 25 برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.