۸ پاسخ

دختر من ۲۷۰۰ وزن تولدش بود
الان ۱۰ کیلو نیم هست
همه میگن لاغرهه😑😑😑
دکتر میگه نرماله
سیب زمینی تخم مرغ ابپز این چیزا بهش بده وزن بگیره یکم وزنش کمه

دختر من ۲۶۰۰بود الان رسید ۹۸۰۰....دکتر میگه روی نمودار اما خب من دوست داشتم یکم تپلی تر بود پدیاشوز داد حالا

پسره‌منم۸۸۰۰

وزنش کمه گلم اگه میتونی براش پدیاشور بگیر برای پسرم خیلی جواب داد،سرلاکو اینام کلا‌خارجی میدم بهش خیلی‌وزنش خوب شد باهاشون

من كوچلوم با وزن ٢به دنيا اومد ولي خب دستكاه نرف يك سال١٢-٥٠بود بهش غذا ها پر كالري بده ،شير مايع خيلي خوبه پودر بيسكوييت فسوويت

دختر منم ۲۵۰۰ بود الان ۱۳ ماهش ۹ کیلو دکتر گفت نه کمه نه زیاد معمولی

من‌همینقدر
دکتر میگه خوبه
با لباساش ۹ کیلو؟

منم همین طور

سوال های مرتبط