۹ پاسخ

مگه اینکه خدایی نکرده مشکلی باشه من 38هفته 4روز سز شدم

سزارین دوم نمیدونم ولی یکی از آشناهای ما سزارین چهارم ۳۷ هفته سزارین کردن

نه من سزارین دومم ۳۸ هفته و ۴ روز میخواد عملم کنه دکتر

من دوم بودم ۳۸ هفته و چهار روز برداشت

من سزارین سومم گفت ۳۸هفته تمام😊

نه من ۳۸هفته تموم سزارین شدم . البته آب دور جنین زیاد بود . اگه نرمال بود ۳۹هفته سز میشدم

من بچه اولم بوددقیق ۳۷تموم شدفرداش عمل شدم

اگر مشكلي پيش بياد بله
ولي درحالت عادي ٣٨ هفته كه كامل شد بعد سزارين ميكنن

فک نکنم کلا ۳۸ هفته بر میدارن مگر مشکل خاصی باشع

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وسوم بارداری