خانما سزارین بچه رو یه هفته زودتر برمیدارن یا ده روز؟

۱۲ پاسخ

من قراره 38 هفته و 4 روز سزارین یشم

سزارین 38هفته برامن زد امروز

برای من ۳۷ ختم بارداری

من ۳۸ هفته نامه داده

من دکتر گفت ۳۹ هفته برو واسه عمل

دو هفته دیگه
طبیعی ۴۰ هفتس ۳۸ هفته سزارین

سونو میکنن بر حسب میزان رشد و دور سر و یه سری فاکتورها تصمیم می‌گیرن
دکترم گفت الان بخاطر شرایط پر استرسی که هست بررسی می‌کنیم اگه شد سی و هشت هفته سزارین میکنیم
ولی قبلا پیشنهاد می‌دادیم تا ۳۹ صبر کنن

معمولا ۷ الی ۱۴ روز

از من ۵ روز زودتر از ان تی گف برمیدارم🥲

والا مونده ب دکترت کی بگه

۱۲ روز

هفت روز

سوال های مرتبط

مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وچهارم بارداری