من قراره 38 هفته و 4 روز سزارین یشم
سزارین 38هفته برامن زد امروز
برای من ۳۷ ختم بارداری
من ۳۸ هفته نامه داده
من دکتر گفت ۳۹ هفته برو واسه عمل
دو هفته دیگه
طبیعی ۴۰ هفتس ۳۸ هفته سزارین
سونو میکنن بر حسب میزان رشد و دور سر و یه سری فاکتورها تصمیم میگیرن
دکترم گفت الان بخاطر شرایط پر استرسی که هست بررسی میکنیم اگه شد سی و هشت هفته سزارین میکنیم
ولی قبلا پیشنهاد میدادیم تا ۳۹ صبر کنن
معمولا ۷ الی ۱۴ روز
از من ۵ روز زودتر از ان تی گف برمیدارم🥲
والا مونده ب دکترت کی بگه
۱۲ روز
هفت روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.