۷ پاسخ

من علاوه بر مادر شوهر پدرشوهرمم نظر میده 🤣

واسه ریدن بچه هم باید ی گیری بدن

من ک قشنگ‌جوابشون میدم جرعت ندارن حرف بزنن پدر شوهرم گفته فاطمه زبان داره خیلی شما فضولی نکنین تا جوابتون ندم

من‌برا سرمه کشیدن موقع تولد بچم هی میگ بکش هرچی میگم بده برا بچه چشش اذیت میشه میگ نهههه من کشیدم ابروهای بچمو نگاه چقد خوبه
منم گفتم اینا همش ب ژنتیکه من بیام بکشم بچم یا ب من میره یا ب‌باباش چرا انقد خرافاتی هستین
تازه اونروز برادر شوهرمم‌میگفت ععهه سرمه نکشیدین نگاه ابروهاش در نیومده
من گفتم هنوز کوچولوعه توقع چی دارین بزرگ بشه در میاد
خاهر شوهرمم از اونور
همشون رو مخن
انگار مجبورشون کردی نظر‌بدن
خب دهنتو ببندین دیگ اه

یه بار دیگه گفت بگو توهم شیر خشک میخوری که میرینی؟

تو این سن بچه ها شاید روزی ۱۰ بار هم پی پی کنن. مادرشوهرت انگار بچه بزرگ نکرده اصلا

امان از این مادرشوهراااا
منم خسته شدم از دستش از نظر دادنششش

سوال های مرتبط