۵ پاسخ

بعد از واکسن استامینوفن من پاراکید میدادم مرتب بهش بده اگه گریه میکرد دست وپا میزد پاهاشو محکم بگیر تا حرکت نده اروم میشه فقط همین به موقع دادن استا

من یک ساعت قبلش پاراکید دادم و بردم
برای امپولش خیلی گریه کرد، بهش شیر دادم همونجا آروم شد
تا اومدیم خونه نزدیک نوبت بعدی استامینوفنش بیدار شد و خیییلی گریه کرد
بعد خوردن استامینوفن و بستن پاهاش آروم تر شد و بعدش دیگه گریه نمی‌کرد یکم بی قرار بود
تا سه روز هم هی تب میکرد و با دستمال سر تبش رو پایین میاوردم
بعد از دو روز هم دیگه پاراکید ندادم اما به نظرم بدن درد داشت چون بی قرار بود
الان هم بعد یک هفته خوبه خداروشکر

اصلا قبلش استامینوفن نده،چون اثر واکسن ومیبره

قبل واکسن اصلا پاراکید نده چون اگه حالش بد شه متوجهش نمیشی بعد از واکسن قنداقش کن و هر ۴ ساعت دوبرابر وزنش پاراکید بده کمپرس سرد من کلا ۳ بار گذاشتم بیشتر گرمش گرفتم که بنظرم بهتر بود امروزم حالش خیلی خوبه و درد پاش خیلی کمتر شده تب هم اصلا نکرد ، از امروزم باید هر ۶ ساعت بهش پاراکید بدم اگه تب داشت

من امروز بردمش ۲۰ دیقه قبلش استامینوفن پاراکید دادم‌ یکم بیحال شد آمپولشو زد یکم گریه کرد الان اوردمش خونه شیر خورده فعلن خوابیده بیدار شه کمپرس سرد میزارم هر دوساعت

سوال های مرتبط

مامان یزدان خان مامان یزدان خان ۱۳ ماهگی