۴ پاسخ

خیلی خیلی راحت و سبکه واکسنش

پسر منم خیلی تب نکرد همون روز اول فقط بهش قطره پاراکید دادم هر چهار ساعت

اصلا اذیت نشددخترمن.انشالاه اذیت نمیشه

معمولا تب نداره منم اون هفته زدم خیلی آسون بود ولی روز اول هر ۴ ساعت پاراکید دادم تا دردش نیاد

سوال های مرتبط