کیارش و هامین
خانوما بنظرتون اسم پسرمو چی بزارم هیچی به ذهنم نمیرسه میخوام یه اسم خواص باشه
شاهان
اگه قرلر بود من انتخاب کنم کیارش
مانیار
ماهان
😍🫶🏻
هامین
هامین
هامین.
شاهان
هامین
سامیار
مانیار😍😍یکی ا اسمای پیشنهادی برا پسرم بود
شاهان خیلی تکراری شده و قدیمی
هیچکدوم سلیقه من نبود عزیزم
ولی از بین اینا هامین بهتره
منم دخترم ماهلین دوست دارم پسرمو بزارم هامین ولی دخترم و همسرم هرکدوم یه اسم انتخاب کردن که اصلا به دخترم نمیخوره خود دخترم میگه علیرضا و شوهرم میگه مازیار و ماهان
هامین
كياراد
شاهان
کیارش
سلیقه ای هست . هامین بیشتر به دل میشینه ..
هامین.
مانیار😍😍😍خیلی قشنگه
هامین
من اسم پسرمو میخوام هامین بزارم
من اسم پسرم مانیار میخوام بزارم
سامیار
کیاراد .مانیار
میشه دوتا بگم😁
سامیار و شاهان قشنگه به نظر من
مانیار
کیاراد هامین سامیار
کیاراد
هامین
هامین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.