دوستااااان کمکککک
از بین اسمای زیر کدوم قشنگ تره
یدونشو بگید 😍

تصویر
۳۳ پاسخ

کیارش و هامین

خانوما بنظرتون اسم پسرمو چی بزارم هیچی به ذهنم نمیرسه میخوام یه اسم خواص باشه

شاهان

اگه قرلر بود من انتخاب کنم کیارش

مانیار
ماهان
😍🫶🏻

هامین

هامین

هامین.

شاهان

هامین

سامیار

مانیار😍😍یکی ا اسمای پیشنهادی برا پسرم بود

شاهان خیلی تکراری شده و قدیمی

هیچکدوم سلیقه من نبود عزیزم
ولی از بین اینا هامین بهتره

منم دخترم ماهلین دوست دارم پسرمو بزارم هامین ولی دخترم و همسرم هرکدوم یه اسم انتخاب کردن که اصلا به دخترم نمیخوره خود دخترم میگه علیرضا و شوهرم میگه مازیار و ماهان

هامین

كياراد

شاهان

کیارش

سلیقه ای هست . هامین بیشتر به دل میشینه ..

هامین.

مانیار😍😍😍خیلی قشنگه

هامین

من اسم پسرمو میخوام هامین بزارم

من اسم پسرم مانیار میخوام بزارم

سامیار

کیاراد .مانیار

میشه دوتا بگم😁
سامیار و شاهان قشنگه به نظر من

مانیار

کیاراد هامین سامیار

کیاراد

هامین

هامین

سوال های مرتبط