سر درد دارم😭طبیعیه؟

۱۰ پاسخ

از علائم پسر داشتنه گلم
سعی کن اب بیشتر بخوزی
عزیزم غربالگری کجا رفتی؟

بخاطر آلودگی که پیش اومده آب بزار بجوشه رو گاز ، شیر هم گرم کن بخور مسموم نشی

اره منم سردرد بود خیلی طبیعیه

متاسفانه بلههههه چون منم داررررم

منم دارم گاهی وقتا اونم شدید و ی طرف سرم

تو گهواره هم بخونی از علائم این هفته سر درد و نوشته

اره منم دارم

از فشارت نیس

منم سردرددارم

آره منم اون موقع خیلی سردرد داشتم الانم بعضی وقتا دارم فشارتو بگیر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی