۶ پاسخ

آیدی من تو روبیکا Parsa_p44@
خواستی اونجا بهم پیام بده
یه کم قبل پیام گذاشته بودی در مورد سقط و قرص

دقیقا پسر منم اینجوریه موندم چیکار کنم

مال مام همینن🤣

دختر منم وقتی بهش میگم نکن بدتر می‌کنه باید بهش توجه نکنی بنظرم

چون بچه ست

برعکسشو بگو

سوال های مرتبط