۶ پاسخ

اوووو صبوری کن بابا من دو هفته تمام شایدم بیشتر سه هفته هعی میبردم دستشویی این جیش نمیکرد میومد خونه جیش میکرد دیگه کم کم داشتم دیوانه میشدم ک همراهی کرد یک روز ک چیزی نیست بعد دو ماه هنوزم از پیپیش میترسه خیلی وقتا توی شرتش پی پی میکنه

من دوهفته دادم کارمیکنم پیشرفت کمی داشته به زمانه زیادی نیاز داری فقط صبوری کن

صبرون سن الا ازدیروزچیه زنداداشای من یکماه طول کشید

پس یعنی هنوز آمادگی نداره.عجله نکن

خیلی زوده ک عزیزم 😅 صبوری بکن دعواش نکن سعی کن سر لج نندازیش عروسکاشو الکی ببر تو دستشویی بگو ببین عروسکت گفت جیش دارم بردمش سرویس بگو شما هم باید بگی مهربونی بکن ک از مهربونیت شرمنده بشه با بوس و بغل بهش بگو قبلش باید بهم بگی عزیزم

زوده عزیزم

سوال های مرتبط