۶ پاسخ

همون ساعتی ک فکر میکنی پی پی داره بفرستش تو حیاط بازی کنه.شلوار پاش نکن.چند بار اینجوری کنی یاد میگیره و براش عادی میشه.بعد هر بار تشویقش کن و وانمود کن ک خیلی از کارش خوشحال شدی.پسر منم اینجوری بود فکر میکردم آمادگیشو نداره.ولی یک هفته هم نشد ک یاد گرفت دستشوییشو بگه.من با بر چسب گولش میزدم می‌فرستادمش دستشویی.الان تقریبا ده روزه ک جیش و پی پی رو قشنگ میگه و اصلا تو شلوارش نمیریزه

عزیزم درخواست دوستی دادام

زوده هنوز واسش کهنه اش کن بعضی اوقات که خودت میری دشویی ببرش تا یاد بگیره

خوب امادگی ندارخ

منم این مشکل رو دارم هر ۱۰ دقیقه میگه منو ببر دستشویی می برم ولی کارشو نمیکنه پوشکش میکنم کارشو میکنه فعلا دارم تمرینی میبرمش تا بعد از عید کلا بگیرمش ولی به نظرم پوشک گرفتن سخت‌ترین چالشه

هنوز امادگی نداره خب

سوال های مرتبط

مامان shahan مامان shahan ۲ سالگی
من یک ماه پسرمو از پوشک گرفتمش پدرمو درآورده میگه جیش دارم میگم بریم میگه نمیخوام دوباره میگه جیش دارم میگه اگه جیش اومد برو دستشویی منم میام میگه ندارم میگه داره پی پی میاد میگم بریم میگه نه نمیاد نمیخوام نریم اینقدر خودشو نگه میداره که شورتش پی پی مالی میشه ولی نمی‌ذاره بیاد بیرون لجبازی می‌کنه میگه بریم پی پی اومد بعد میگه نمیخوام نمیاد برا جیش گریه می‌کنه و میاد ولی بعد که میاد تو دستشویی جیش کرد خوشحال و شاد میگه دیدی جیش داشتم راحت شدم ولی نمیخوام و می‌خنده و آب بازی می‌کنه و زوری باید بیاریش بیرون ولی برا پی پی اصلا نمیشینه در حد ۳۰ثانیه همین که داره میاد بیرون میگه خو بریم تموم شد و پا میشه می‌ره بیرون دیگه مغزم نمی‌کشه
کتاب بردم تو دستشویی ‌اسباب بازی بردم .برچسب براش میزنم .میگم تا ده بشماریم نیومد میریم میگه یه دو تموم شد بریم بیرون بعد پا میشه تو دستشویی بازی می‌کنه فقط میخواد شیطونی کنه و لجبازی منم دیگه کم آوردم راهکار ندارین؟کمکم کنین