خاما این ازمایش من میشه بگید چجوره

تصویر
۲ پاسخ

خوبه همه چیز فقط یه کوچولو قند ناشتات فک کنم بالا باشه که رعایت کنی یکم مشکلی نیست ولی قند یک ساعته و دوساعته ات عالیه مشکلی نداره همون ناشتا هم خیلی کم بالاست
ازمایش ادرارت هم خوبه عفونت و اینا نداری
یه کم خونی خیلی خیلی خفیف هم داری که طبیعیه و قرص اهنت رو مرتب بخور
در کل مشکل خاصی نداری و خوبه خداراشکر

فقط یکم کم خونی داری عزیزم بقیه تست هات خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان میلان💙 مامان میلان💙 ۶ ماهگی
مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان جونه مامان💙 مامان جونه مامان💙 ۲ ماهگی
مامان جونه مامان💙 مامان جونه مامان💙 ۲ ماهگی
مامان جونه مامان💙 مامان جونه مامان💙 ۲ ماهگی
مامان جونه مامان💙 مامان جونه مامان💙 ۲ ماهگی
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۶ ماهگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۶ ماهگی