خوبه همه چیز فقط یه کوچولو قند ناشتات فک کنم بالا باشه که رعایت کنی یکم مشکلی نیست ولی قند یک ساعته و دوساعته ات عالیه مشکلی نداره همون ناشتا هم خیلی کم بالاست
ازمایش ادرارت هم خوبه عفونت و اینا نداری
یه کم خونی خیلی خیلی خفیف هم داری که طبیعیه و قرص اهنت رو مرتب بخور
در کل مشکل خاصی نداری و خوبه خداراشکر
فقط یکم کم خونی داری عزیزم بقیه تست هات خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.