۱۰ پاسخ

خب دعوا میکنی بدتر بچه دیرتر حرف میزنه،باید مدام باهاش حرف بزنی ،قصع بخونی

والا پسر جاری من تا۴سالگی حرف نمیزد ولی الان ماشاالله ۶سالشه انقد حرف میزنه گفتار درمانی هم نبرد باهاش حرف بزن قصه بخون باهاش

فک کنم عامل حرف نزدنش خودتی طفلک

حالا هی دعواش میکنی تاثیری هم داشته دعوا کردنت ؟؟؟؟؟
فک نمیکنی اینجوری بچه بیشتر میترسه و کمتر حرف میزنه

دعواش میکنی توقع داری حرف بزنه شاید ازت میترسه الان

بچه دو ساله رو دعوا میکنی بخاطر حرف نزدن؟ ببین اگرم حرف نمیزنه یا ژنتیکیه پدر یا مادر کم حرف یا دیر زبون باز کردن اگر غیر اینا باشه بازم دکتر تا یه سنی میکه طبیعیه اگرم دور از جون نبود دست خودش نیست ببر گفار در مانی عزیزم مگه بچه چه کلمه یا حرفایی میزنه؟

نترس اصلا طبیعیه بچه برادرشوهرم 4سالگی تازه شروع کرد حرف زدن
ولی اون چ گناهی داره دعواش میکنی...همون باعث حرف نزدنش میشه...شاید اصلا از شما ترسیده طفلی

دختر من سه سال سه ماهش هنوز خوب حرف نمیزنه بعضي بچها دیر زبون باز میکنن

ببر چکاب درمانگر گفتار درمان اون تشخیص میده کمه یا خوبه

سلام
تلویزیون کم بزار ببینه
باهاش زیاد صحبت کن
مکث کن هرچقد بلدا جوابت رو بده
گوشی نده بازی کنه.
کتاب بخون براش
شعر بخون

سوال های مرتبط