مامان جان درد های ممتد نگران کننده است و بهتره با پزشکت درمیون بگذاری
من از هفته ۵ درد داشتم
درد پریودی
انگار پریود میخوام بشم ولی نمیشم
رفتم دکتر
بقیه میگفتن چون رحمت داره جا باز میکنه درد میگیره و عادیه
اما دکتر چیزی نگفت
فقط به من قرص دو فامد داد گفت شبی یکی بخور
دیگه من تا هفته ۸ خوردم
دردم بعد ۱۰ ساعت برمیگشت
دکتر برام کردش ۱۲ ساعتی دونه و شبی یه شیاف پروژسترون
الان هفته ۱۴ هستم
قرصمو کم کرده ولی گفته تا ۱۶ هفته قطع نکن
این قرص برای جا گیری جنین و جلوگیری از سقط توی بارداری استفاده میشه
دردت خیلی شدیده؟
منم ماه های اول بارداریم خیلی درد پریودی میگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.