۲ پاسخ

اره طبیعیه منم اینجوریم الانم حرکاتش رو هر روز حس میکنم ولی خیلی زیاد تکون نمیخوره

از ی هفته دیگه لگد میزنه قصه نخور منم همینم😂

سوال های مرتبط