سلام بچها میشه بگید وزن دخترم خوبه یا کمه

تصویر
۸ پاسخ

عالیه عزیزم

نرماله من ۳۲هفته ۱۹۳۰بود وزنش

خوبه نرماله

اره خوبه همه چی خداروشکر
وزن هم عالیه

وزنش خوبه
من 31هفته که سونوگرافی رفتم بچم 1700بود دکترم گفت خوبه

خوبه عزیزم

تصویر

جدی خیلی نگران بودم

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آراد🤍 مامان آراد🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان مامان دوقلوها❤️ مامان مامان دوقلوها❤️ ۵ ماهگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرا❤️ مامان دل آرا❤️ روزهای ابتدایی تولد