شیرخشک تا چند ساعت تو یخچال میمونه؟؟؟

۳ پاسخ

شیر خشک باید تو همون دمای محیط نگه داری نهایت تا دوساعت قابل استفاده هست

من که یکساعت نگه میدارم اگه نخورد میریزم دور
میزارم رو شوفاژ گرم میمونه

کلا تا یک ساعت و نیم دو ساعت بعدش باید خورده بشه

سوال های مرتبط

مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی