تهران که اصلا آروم نیست خدا به مردم ایران رحم کنه ،انشاالله که زودتر این جنگ تموم بشه
با اینکه شمال ارومه ولی خیلی ناراحتم.خیلیهارو شهرهای مهم داریم.استرس داریم.تا یچی میشه سریع زنگ میزنیم.
اصفهان اوضاع خرابه
اره اروم و بارش داریم
همین الان ی ج ن گ ن ده اومد س تازد نمیدونم کجارو رفت
شهرما خداروشکر عالیه واروم واروم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.