میخوابه ولی به زور منم باید باهاش بخوابم اگه از کنارش بلند بشم اونم بیدار میشه
نه اصلا مگه بیرون باشیم توماشین بخابه .. اگه بخوابه شب تا ۱ و ۲ بیداره .
وقتی نمیخابه ۱۰ میخوابونمش تا ۹ صبح میخابه عمیق
نه نمیخوابه
۸ صبح بیداره
۸ شب میخوابه
گاااهی اگه خیلی خسته نباشه یه ۴۰ مین میخوابه بعدش ولی خواب شبش عقب میافته ۱۰ میخوابه
ولی تحت هر شرایطی ۷:۳۰ ۸ صبح بیدارع🥲
بله عزیزم
اره الانم خوابه
به زور خواب می کنم زود بلند میشه .عصبی نق نقو
آره معمولا میخوابه
خودم خیلی به اون تایم ظهر که دخترم خوابه نیاز دارم
از دوسال و نیمی که از پستونک گرفتمش دیگه بعدازظهرا نخوابید
ولی اگه بخوابن خیلی خوبه برا رشدشون و خودمونم ی نفسی تازه میکنیم
آره اگه نخوابه خیلی حرص میده
بله من از همون نوزادی عادت دادم. بعد ظهر ها ساعت ۲ و نیم تا ۴ و شبا ساعت ۱۰ و نیم یا نهایتا ۱۱ خوابن
نه نميخوابن شب زود ميخوتبن
اره از نوزادی عادتشون دادم بخوابن
اره میخابه
بزور شاید
ولی نخوابه شب راحت ۱۰_۱۱ خوابه
اگ بخابونمش اره
ولي نميخابونمش خودم ك شب زودتر بخابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.