یادم میدید 🥺🥺


#مادر#کودک #فرزند پروری

تصویر
۲ پاسخ

کمی فرنی درست کن وباکمی خامه مخلوط کن
یک لایه فرنی بریزکف ظرف بعدبیسکوییت داخل شیربزن بچین کف ظرف دوباره فرنی وبعدبیسکوییت
اگه پودرژله داشتی روشونوژله بریز
خیلی خوشمزه میشه

شیر۳ لیوان ارد گندم ۳ قاشق غذا خوردی، نشاسته ذرت ام ۳ قاشق ، شکر نصف لیوان،هم بزن بذار با شعله متوسط تا یکم غلیظ شدنوک قاشق وانیل یکمم کره بنداز،خاموش کن، بیسکوییت پتی بور یه ردیف بچین تو قالبت ،بعد یکی دوقاشق از مواد تو بزن که مث فرنی شده، همینطوری لایه لایه ادامه بده ،بعد بذار یخچال ،بعد چند ساعت میتونی روش ژله ام بریزی خیلی خوب میشه،

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۴ سالگی
مامان 💜برسام💜 مامان 💜برسام💜 ۴ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۴ سالگی
مامان 🩷🧸𝒴𝒶𝓈𝓃𝒶 مامان 🩷🧸𝒴𝒶𝓈𝓃𝒶 ۴ سالگی