۴ پاسخ

آره ميگيرن
من پسرم بسترى بود بخاطر زرديش اونجا روز چهارم تست گرفتن گفتن چون بسترى بوده يبارم روز يازدهم ببر كه خورد به تعطيلات روز ١٤ يا ١٥ بود بردمش

معمولا پنجمین روز به دنیا امدنش میگیرن
الان ببر ببین چی میگن

فکر نکنم دیگ چون دیر شده

ببرش ازمایشگاه بگیر واسش

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد