مال منم از هر چند بار یکی دوبار میزنه مثلا
پرسیدم از بهداشت گفت اشکال نداره همین که ده دقه هم رو شونتون باشه شیرش بره پایین کافیه
من ده دقیقه عمود نگهش میدارم بعد ب شونه میخوابونم
اگه نزد نیم ساعت رو شونت حتما نگهش دار
واس منم دیر میزنم یعنی دهنم ساف میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.