از کجا بفهمیم شیرخشک ب بچه میسازع یا نه

۲ پاسخ

نباید یبوست یااسهال بشه گوارشش بهم بریزه یااینکه اگه فقط شیرخشکیه وزن دهی نداشته باشه

اگه به حالت آبشاری بالا بیاری یا تعداد بالا اوردنش زیاد باشه یا بدنش دون دون شه یا مدفوعش اسهالی باشه

سوال های مرتبط

مامان نفس کوچولو🎀🩷 مامان نفس کوچولو🎀🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نفس کوچولو🎀🩷 مامان نفس کوچولو🎀🩷 ۱۲ ماهگی