دوره نقاهت ۱۰روز ولی من ۳روز هم بلندشدم واقعا سزارین دوس دارم
من فقط اولین بار که بعد بی حسی قرار بود بلند بشم راه برم سختم بود هنوز پاهام رو درست حس نمیکردم ولی بعدش اوکی بودم نیاز به کمک هم نداشتم
دوسه روز اول بلند شدن سخته بعدش دیگه بدون کمک میتونی بلند بشی
من سه روز سرپا شدم
دکتر و دستش خیلی خیلی مهمه
کلا هر چقد راه بری بعد ۸ ساعت از سزارینت بهتره من ک روز دوم خودم بچم بردم برا غربالگری تا ۳ روز سخته بعد عادت میکنی تا روز ۹ ک بخیها بکشن
من فرداش بلند شدم
دو روز بعدش خودم همه کارام کردم سزپا شدم
وقتی بخیه هارو بعد ۱۰ روز بکشی دیگه سرپایی کامل
من اصلا اذیت نشدم خیلییییی زود سرپا شدم
سختش اونجاشه ک 8ساعت بعد عمل بلندت میکنن ک راه بری بعدش تا فرداش ک مرخص میشی با پای خودت میای سوار ماشین میشی میای خونه دیگ راحتی درد اینا نداری شیاف استفاده میکنی تا ۱۰ روز اوکی میشی ب بچت و کارات میتونی برسی
پمپ درد بگیر درد خیلی کمتری حس میکنی تنها نباشی کسی کمکت کنه سریع خوب میشی شیافم که میزنی مرتب در کل دست دکتر خیلی مهمه
روز دوم سوم میتونی بلند شی ولی به سختی بستگی به بدنت داره بعضیا یه هفته ایی کامل سرپان بعضیا همون دوسه روز اول
حدود۸تا۱۰روز سختته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.