بنظرم هیچکدوم 😢 هردو خیلی قدیمی ان اگر اسم شبیه اینا میخوای بزاری بزار آیلا یا ایلای
آیدا قشنگ تره
من میخوام اسم دخترمو بزارم آیدا😍خیلی بنظرم قشنگ و ناز و باکلاسه☺️
آیدا چون اسم خودمه من که خیلی اسممو دوس دارم😍😂
آیناز
من شاید اسم دخترمو بزارم آیناز
ایناز
آیدا
آیناز
💞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.