بین اسم آیدا و آیناز کدوم قشنگ‌تر بنظرتون؟ 😍❤️

۹ پاسخ

بنظرم هیچکدوم 😢 هردو خیلی قدیمی ان اگر اسم شبیه اینا میخوای بزاری بزار آیلا یا ایلای

آیدا قشنگ تره

من میخوام اسم دخترمو بزارم آیدا😍خیلی بنظرم قشنگ و ناز و باکلاسه☺️

آیدا چون اسم خودمه من که خیلی اسممو دوس دارم😍😂

آیناز

من شاید اسم دخترمو بزارم آیناز

ایناز

آیدا

آیناز
💞

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری