خانوما کیسه آب بهو میترکه یا ریزش آب داره ؟؟

۷ پاسخ

برا بعضیا کامل میترکه برا بعضیا نشتی پیدا میکنه

برامن یهو کامل ترکید

برامن سوراخ شده بود قطره قطره میومد

ریزش آب داره

من ابريزش داشتم دو هفته زودتر از موعد زايمان كردم.كاملا بي اختيار ازت اب ميريزه داغ و كمي هم لزج.اينجور مواقع حتما بايد بري بيمارستان

حتماا برو برای معاینه خدایی نکرده اتافق نیوافته

بعضی وقتا میترکه بعضی وقتا نشتی داره مثلا اب خیلی کم یهو ازت میاد داغه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی