ی غذای فوق خوشمزه برای پسرم پیشنهادمیدین

۶ پاسخ

یه ق غ جوپرک و ی سیب زمینی کوچیک و یه سیب درختی رو باهم بپز بعد پخت بهش یکی دو ق غ خامه و ۳ تا اینا رطب و یکم شیره انگور بزن دیگ ب ذائقه بچه....خیلی خوشمزست پسر من خیلی دوسداره

من شله گوجه با برنج و عدس میزارم خیلی دوست داره
برای صبحونه هم معمولا نون پنیر گردو /فرنج تست موزی یا پنکیک موزی/اوتمیل خرما گردو ازین چیزا میدم

من یه سری غذا توی تاپیک هام دارم

دختر من دیشب و امروز ناهار قرمه‌سبزی خورد. یک جوری میخورد با ولع انگار بهترین غذاس واسش

پسر من اینارو خیلی دوست داره
پنکیک موز و خرما
اوتمیل موز و خرما
اصلا هر چیزی توش موز و خرما داشته باشه 😂
انواع کوکو
سوپ که توش قلم انداخته باشم هم خیلی خوب میخوره

خب ذائقه بچت چطوریه؟

سوال های مرتبط