یه ق غ جوپرک و ی سیب زمینی کوچیک و یه سیب درختی رو باهم بپز بعد پخت بهش یکی دو ق غ خامه و ۳ تا اینا رطب و یکم شیره انگور بزن دیگ ب ذائقه بچه....خیلی خوشمزست پسر من خیلی دوسداره
من شله گوجه با برنج و عدس میزارم خیلی دوست داره
برای صبحونه هم معمولا نون پنیر گردو /فرنج تست موزی یا پنکیک موزی/اوتمیل خرما گردو ازین چیزا میدم
من یه سری غذا توی تاپیک هام دارم
دختر من دیشب و امروز ناهار قرمهسبزی خورد. یک جوری میخورد با ولع انگار بهترین غذاس واسش
پسر من اینارو خیلی دوست داره
پنکیک موز و خرما
اوتمیل موز و خرما
اصلا هر چیزی توش موز و خرما داشته باشه 😂
انواع کوکو
سوپ که توش قلم انداخته باشم هم خیلی خوب میخوره
خب ذائقه بچت چطوریه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.