۷ پاسخ

دو روزه کرمانشاه خبری نیست همین سکوتش ترسناکه😥

کجای اصفهانی

خدا خودش رحم کنه خیلی شرایط بدی شده .
نه یه آژیر نه یه پناهگاه هیچی همه هم نگران قیمت نفت و تنگه و ... هستند هیچکس فکر اینهمه آدم بیگناه نیست فقط میگم که خدا خودش رحم کنه به این طفل معصومای شیرخواره

حس میکنم آرامش قبل طوفان هست ..‌

هممون همینطوریم عزیزم فقط خدا کمک کنه

منم دلم آشوبه 😭حالم بده بغل خونمون مدرسه دلم ریخته دیگه حوصله هیچیو ندارم

خیلی میترسم ازصداها😭😔

سوال های مرتبط