۲تا پوشک ۱/۵🥲🥲🥲🥲😭😭💔💔

۹ پاسخ

یه بنده خدایی لابلای همین مسخره بازیها شبونه اشون میگفت اگر گرونیه اگر وضع اقتصاد خرابه اشکال نداره مردم طاقت بیارید تحمل کنید تو همین تلویزیون ملی خودمون شنیدم میگفت
دیگه نمیگه اون بدبختی که چندرغاز حقوقشه چطوری پوشک ماهامه بچه اش و با این قیمت تامین کنه بعد هی میام میگن وطن فروش و فلان انگار وضع مملکت گل و بلبل بوده

بعد میگفتن شکر کنید امنیت داشتیم
اصلا نمیدونن امنیت ینی چی
چ فایده غرق گرسنگی و فلاکت و بدهی باشی.نتونی سفر بری.نتونی حداقل هاتو تهیه کنی.مرگ‌ارزوهاتو ببینی ک فقط اره امنیت دارم.
خوردو بی کیفیت
اب و هوا بی کیفیت
رو گنج نشستیم کیفیت زندگی شعب ابوطالبو داریم
بابا ادم نمیدونه کدومو بگ دیگ چیو بگ ک ی سریا بهشون بر نخوره.انگ‌نچسبونن
هرروز با قیمتای جدید سوپرایز میشیم

پوشك شده خدا تومن اونوقت ميگن بچه بيارين ريدن تو همه ابعاد زندگيمون

😭😭😭🫠

من یه بستشو یک و نیم میدم🫠
دخترم پاهاش حساسه حتی کانفی هم باهث میشد پاهاش بسوزه

مارک کوکومی بگیرین باز قیمتش بهتره

قبل از اینکه پوشک گرون بشه اینجا مامانا گفتن قراره گرون بشه من ده بسته گرفتم هنوز نصفش مونده ممنون‌از اطلاع رسانی

اره مثل قدیم باید کهنه کنیم

چ‌مارکی چندتایی

سوال های مرتبط