۸ پاسخ

خیلی جالب نمیشه😁من ک دوست ندارم

من همیشه بدون پیاز درست کردممممن😐😐😐😐

من پیاز دوس ندارم تو هیچ غذایی نمیریزم خیلیم خوشمزه میشه

مامان من توغذاش پیاز نمیزنه چون دوست نداره بدم نمیشه😬

پیاز که عصای دستمه تو همهه غذاها میریزم ولی به نظرم میشه من همیشه با هرچیزی که تو خونه باشه غذا درست میکنم هیچ چیزی نشد نداره🤚

اره مزش به پیازه

به نظرم درست کن
این میشه به تجربه تو خونه داری و آشپزی
اینجوری دستت میاد که بدون پیاز چه مزه ایه
جدی میگم !

مگه میشه بدون پیاز؟؟؟ حداقل سیر بریز ب جاش

سوال های مرتبط