۱۰ پاسخ

یه کیک خودت درست کن براش با یه شاخه گل

تولدو چکار کردی مبیناااا؟🤣
الان دیدم تاپیک رو
مبارکشون باشه الهی سایشون مستدام گلم

وقتی میدونی که دوست داره سوپرایزش کنی چراپس دنبال راه دیگه ای هستی جانم

بنظررم کادو اینا رو بسپر ب کسی ک بخره فردا حتما سوپرایزش کن تو جمع اینکه میگی دوس داره خیلی خوشحال میشه

من باشم باافتخار همه چی میخرم فردا تو جمع سوپرایزش میکنم

اصلاحی چیزی بهونه کن بچه رو بده بهش برو کیک اینا بخر

امروز برو ب بهونه ای کیک وگل بخرسوپرایز شه
شنبه یکم‌دیر

شنبه سوپرایز کن عزیزم
😄

وااای کادو رو کاندوم خوندم😂😂💔

سوپرایزکن

به نظر من روز تولد ازش بگذره دیگه کیف نمیده قبل یا همون روز یه کاری کنید

سوال های مرتبط

مامان آراز جون❤️ مامان آراز جون❤️ ۲ سالگی
مامان پرنسسمم مامان پرنسسمم ۱ سالگی