مامانا سلام هزینه ازمایش کلوگز با بیمه چقده

۱۴ پاسخ

تقریبا ۶۵۰ و سه مرحله تی بکد و تیرویید هم انجام دادم

بهداشت رایگانه

۵۰۰ شد عزیزم

۳۵۰ تومن شد ارزونه
تو‌بهداشت هم انجام نده برو بیرون دقیقه

والا من بابیمه ۳ مرحله ای انجام دادم ۳۲۴تومن

من ازاد ۳۰۶ دادم

۲۴0تومن شد

من میتونم هفته ی دیگه برم که به تعطیلات عید نخورم؟؟

سلام عزیزان هفته چندم بارداری باید برای ازمایش گلوکز برم؟؟

عزیزم آزمایش گلوکز بری بهداشت کاملا رایگان انجام میشه . من دکترم گفت برو بهداشت رفتم آزمایش دادم چنتا از دوستان هم رفتن بهداشت

بر من ۳۵۰شد

عزیزم آزاد برای من شد ۵۳۰تومن
با تامین اجتماعی فک کنم ۴۰۰خورده ایه

البته کلوگز تنها نبود کلی آزمایش دیگ هم هست

من یه تومن شد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری