۲ پاسخ

من دیگه از غذای سفره هم میدم،هم گاهی براش سوپ اینا میپزم بخاطر اینکه مایعات هم خورده بشه چون خودمون ک همیشه سوپ نداریم

تقریبا همه چیز فقط بدون نمک و ادویه جات و روغن

سوال های مرتبط

مامان جوجه حنایی 🩷🐣 مامان جوجه حنایی 🩷🐣 ۱۰ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان فرشته زندگیم مامان فرشته زندگیم ۱ سالگی