همیشه باید پماد کالاندولا بزنیم

۶ پاسخ

ن گلم اگ سوخته بزن اگ نسوخته هربارک میشوریش لوسیون بزن ب پشت ودور رونش

من اگه نسوخته باشه نمیزنم

اگه پاش نسوخته چرا میزنیی آخه

من میزنم

من هر وقت پوشک عوض کنم میزنم

من ک فعلا دارم میزنم،یه کرم مرطوب کننده فیروز هم میزنم ک داخلش دونه های ویتامین و کالاندولا داره

سوال های مرتبط

مامان هانا..دختر مامان هانا..دختر ۷ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان آنا کوچلو مامان آنا کوچلو ۵ ماهگی