پماد استریل و تا چندوقت بعد ختنه باید بزنیم؟

۳ پاسخ

تا وقتی حلقه بیفته
البته اگ با حلقه کردی

من یه پماد داده گفت تاوقتی حلقه بیوفته بزن وقتی افتاد یه پماد دیگس تا دوهفته باید بزنم

ی هفته

سوال های مرتبط