سر دخترم خیلی ناشی بودم الان اجازه نمیدم پسرم کارتون و گوشی نگاه کنه ، و این که هی نگین بهش بگو ... بگو ...
باهاش زیاد حرف بزنین
نگران نباش عزیزم
بچه من ک اصلا چیزی نمیگه
فقط جیغ😕
پسر من گیر داده به اگه ، گ، عمه ،بابا ماما، بوم
ولی بیشتر اگه میگه
دختر من الو آب کجایی 😐
دکتر چی گفته
پسر منم وقتی گریه میکنه ماماو بابا میگه ولی در حالت عادی دد یا د میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.